הסרת שיער וקרינת השמש

ככלל, רצוי שבתקופה בה מתקיים טיפול הסרת השיער – לא תחשפי את עורך כלל להשפעת מכונות שיזוף וקרני השמש המזיקות. שיזוף הוא מנגנון הגנה של הגוף מפני קרינת השמש. כאשר קרני השמש
(UV-A, UV-B) פוגעות בעור, הוא מייצר מלנין, אשר גורם למראה השזוף.

אנו שמחים ומברכים שבחרת להסיר שיער עם מכשיר מבית לאונרדו ומבקשים להסב את תשומת ליבך למידע חיוני ומועיל.

ככלל, רצוי שבתקופה בה מתקיים טיפול הסרת השיער – לא תחשפי את עורך כלל להשפעת מכונות שיזוף וקרני השמש המזיקות. שיזוף הוא מנגנון הגנה של הגוף מפני קרינת השמש. כאשר קרני השמש (UV-A, UV-B) פוגעות בעור, הוא מייצר מלנין, אשר גורם למראה השזוף.

שיזוף הוא סימן לכך שהעור נפגע מקרינת שמש מופרזת והוא מנסה להגן על עצמו. שיזוף מתרחש כאשר העור מייצר כמויות גדולות של פיגמנטים (צבענים), כדי להגן על עצמו מחשיפה מסוכנת לקרניים אולטרה-סגולות. לאחר חשיפה לשמש, העור רגיש ומגיב בקלות לגירויים חיצוניים אשר עשויים להגביר את הסיכוי לכוויות ואף לגרום לשינויי פיגמנטציה. שימוש במיטות שיזוף במכוני שיזוף מסוכן באותה מידה כמו חשיפה לקרינת השמש, ופוגע בעור, משום שמיטות השיזוף פולטות אף הן קרניים אולטרה סגולות.

על מנת להגן על עורך מפני כוויות ושינויי פיגמנטציה – יש להימנע  מטיפול הסרת שיער על עור עם שיזוף טרי (עד 7 ימים) בטכנולוגיות המבוססות על קרני אור (IPL/Laser). הסיבה להמתנה נעוצה בכך שכאשר השיזוף טרי, קרן האור אינה מצליחה לעשות סלקציה (אבחנה) בין גוון העור לגוון השיער ומירב האנרגיה תקלט ע"י העור השזוף  ו/או המגורה . מצב זה מסוכן ועלול לגרום להיווצרות כוויה .

עור עם שיזוף "ותיק", ישן, שאינו מגורה, פחות רגיש לגירויים חיצוניים כמו טיפולים בקרני אור. הטכנולוגיה שלנו תדע לטפל בצורה מיטבית גם כאשר גוון העור משתנה בימי הקיץ בזכות היכולת לשנות פרמטרים ולהתאים אותם באופן מדויק לגוון העור, כך שניתן להמשיך ולטפל גם בקיץ. מובן שהימנעות מלאה מחשיפת העור לקרני השמש היא כמעט בלתי אפשרית ועם זאת, אנחנו מפצירים בך לגלות אחריות ולהימרח במקדם הגנה בכל שעתיים לפחות.


שאלות נפוצות

אני רוצה להשתזף, אפשר לעשות הפסקה בטיפולים?
בהחלט אפשרי. רצוי לא לעשות זאת בשלב ההתחלתי של סדרת הטיפולים. מרווחים גדולים בין טיפול לטיפול, מומלצים בכל מקרה, על מנת לאפשר צמיחה של שיער ובכך למקסם את תוצאות הטיפול. שימי 💗 במהלך ההפסקה בין טיפול לטיפול, תוכלי להסיר שיער באמצעות גילוח בלבד, אין להסיר שיער באמצעות שעווה בין מהלך סדרת הטיפולים!

אני יוצאת לחופשה קיצית, איך אשמור על עצמי?
הקפידי על חשיפה מושכלת לשמש.  כ-7 ימים לפני טיפול הסרת שיער וכ- 7 ימים אחריו עלייך להשתמש כל שעתיים בקרם בעל מקדם הגנה גבוה – 30-50 SPF, בכל מקרה מומלץ וכדאי לדחות את מועד הטיפול כשבוע לאחר חשיפה ממושכת לשמש.

נזהרתי ונמרחתי ובכל זאת העור אדום, מה תמליצו?
ניתן להתמודד עם עור מגורה על ידי שימוש בקרם Serenity המיועד במהותו להרגעה ולשיקום העור. ההמלצה שלנו היא להשתמש ב-Serenity, על פי הצורך, בכל ערב לאחר הרחצה. כל עוד עורך אדום ומגורה, לא ניתן לעשות טיפול הסרת שיער מחשש לכוויה.

 השתזפתי בלי מקדם הגנה ומחר מפגש הטיפול, מה לעשות?
טיפול הסרת שיער על עור מגורה מחשיפה לשמש עלול להזיק לעורך – אנחנו ממליצים לדחות את הטיפול.

 

* הניסוח בלשון נקבה הינו מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לשני המינים.

 

 

השאירי פרטים ונחזור אליך בהקדם

צוות המומחים שלנו לשירותך!

לקביעת פגישת ייעוץ או הדגמה השאירו בבקשה פרטים ונחזור אליך בהקדם

או חייגו 077-51005100

כן! אשמח:)
לעזור לך?
לעזור לך?
דילוג לתוכן