הסרת שיער לילדים

השאלה הכי נפוצה במהלך מפגשים מקצועיים וימי עיון היא: האם אפשר לעשות טיפולי הסרת שיער לילדים מתחת לגיל 12
ראשית, חשוב לדעת שכבר מגיל מאוד צעיר, ילדים מודעים למראה החיצוני שלהם. חלק גדול מהילדים לא מהסס להעיר ולהעליב את אלו שסובלים מחריגה כלשהי, במקרה שלנו "שיעור יתר בפנים ובגוף".
התגובה החברתית מובילה את הילדים הסובלים משיעור יתר למצבי דחק ובושה לכן, לא ניתן להתעלם וכאמור עולה הדרישה לטיפולי הסרת שיער בטכנולוגיה.
באופן כללי הופעת שיער גוף טרמינלי מואצת בגיל ההתבגרות בשל השינויים ההורמונליים, אך ישנם מצבים של "שיעור יתר " בגילאים צעירים יותר שמקורם לרוב גנטי עם סיפור משפחתי.

אז מה עושים:
אפשר לטפל לאחר שמקבלים אישור מהרופא המטפל. המטרה היא לוודא ש"השיעור יתר " אינו נובע מבעיה בריאותית אחרת.
במידה וקיימת בעיה הורמונלית יש לעבוד בשיתוף פעולה עם הרופא במידה ומאשר לעשות את הטיפול משום שגם כאשר קיימת בעיה מסוג זה,
טיפול זה בהחלט יכול לסייע בהאטת הצמיחה ובשינוי מרקם השערה.

חשוב מאוד לטפל אך ורק בשיער טרמינלי כהה ולא בפלומה עדינה על מנת להימנע מצמיחה פרדוקסלית (צמיחת יתר). בדרך כלל, ידיים ורגליים הם המתאימים ביותר לטיפול.
שאר האזורים: יד עליונה, כתפיים, פנים, ישבן, גב תחתון, צוואר עלולים להיות בעיתיים לטיפול.
לאחר קבלת האישור בכתב ,יש להחתים את ההורים על ההסכמה לטיפול ,יש להסביר להורים שעליהם להיות נוכחים בטיפולים, יש לוודא שהילד מבין ומוכן לטיפול וכמובן יש לתאם ציפיות ולהסביר שבשל השינויים ההורמונליים הצפויים השיער יכול לחזור ואין מדובר בהפחתת שיער לצמיתות אלה באיכות חיים

השאירי פרטים ונחזור אליך בהקדם

צוות המומחים שלנו לשירותך!

לקביעת פגישת ייעוץ או הדגמה השאירו בבקשה פרטים ונחזור אליך בהקדם

או חייגו 077-51005100

כן! אשמח:)
לעזור לך?
לעזור לך?
דילוג לתוכן