טיפולי מרקם עור הפנים והגוף

טיפולי מרקם עור הפנים והגוף

טיפולי מרקם עור הפנים וגוף הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים משתוקקים ליהנות מכל היתרונות של הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת, מדובר בתחנת עבודה אחת עם מגוון סוגי טיפולי מרקם עור הפניםמערכת ההיפר פולס HYPER PULSE ALT בטכנולוגיה הבלעדית ALT מקנה לעשרות אלפי נשים בישראל את החירות לבחור בטיפול המתאים להן למרקם עור מושלם מתוך מגוון סוגי טיפולים שונים, במערכת אחת מתקדמת

הסרת שיער ללא כאבים / טיפולי מרקם עור הגוף / מתיחת תווי פנים ST / הצערת עור SR טיפולי אקנה /  טיפולי הבהרת העור / טיפולי פטרת הציפורן / טיפולים וסקולריים  

חברת לאונרדו תשמח לייעץ  לקליניקה שלך בנושא מערכת ה HYPER PULSE ALT אשר נחשב למכשיר החדשני, המתקדם והמוביל ביותר בתחום. זאת ההזדמנות שלך ללמוד את כל הדרכים לשלב את הטכנולוגיות הנכונות עם סוגי הטיפול השונים, כדי למקסם את הרווחים של הקליניקה שלך.

טכנולוגית ההיפר פולס היא טכנולוגיה חדשנית ומהווה פריצת דרך בתחום הסרת השיער.

לטכנולוגיה זו עצימות מצטברת, עדשה גדולה יחסית ומערכת קירור חזקה .כל אלה מאפשרים עבודה מהירה מאוד, ללא כאב וללא קרינה מסוכנת! 

✔️ לייזר והיפר פולס מבוססים על טכנולוגיה של גלי אור השוני הוא באופן הפיזור של גלי האור (מונו – כרומוטי מול פולי כרומטי) 

✔️ טכנולוגיית ה ipl הינה טכנולוגיה המבוססת על גלי אור 

✔️ טכנולוגיית ה ipl של לאונרדו מאפשרת התאמה מדויקת וייחודית לכל גווני העור וסוגי השיער בזכות תוכנה ייחודית ומגוון פילטרים.

✔️ בטכנולוגיית ה ipl של לאונרדו ידית קירור ייחודית המאפשרת שמירה על שלמות העור ועל קירור לאורך כל הטיפול – תכונה זו מאפשרת טיפול ללא כאב!

✔️ טכנולוגיית ה ipl מבוססת על מקורות אור פוליכרומטיות המאפשרות גודל עדשה רחב יותר ,שטח עבודה רחב יותר וזמן טיפול קצר יותר.

✔️ רמת האנרגיה שבה ניתן עם טכנולוגיית ה ipl של לאונרדו היא גבוהה ולכן אין צורך במספר מעברים באזור הטיפול .

✔️ סה"כ תכונות אלו מאפשרות עבודה בטוחה יותר עם מינימום תופעות לוואי ללא פגיעה ברקמות עמוקות ( בלוטות לימפה)

✔️ נחשב כטיפול בטיחותי לצעירים ובני נוער


מה חשוב לדעת אודות HYPER PULSE ALT היפר פולס טיפולי פנים וגוף?

קודם כל, חשוב לבצע ניקוי יסודי של אזור הטיפול ולאחר מכן למרוח פילינג אנזימטי על האזור למשך 10 דקות. במידה ומדובר על טיפול המתבצע באזור הפנים, הטיפול יוכל לשפר את אחידות גוון העור, לכווץ נקבוביות, לשפר את מרקם העור ולטשטש קמטים וקמטוטים.חשוב לזכור כי לקוחות הסובלות מפיגמנטציה הורמונלית אינן מתאימות לטיפול, מאחר והטיפול עלול לגרום להחמרת הפיגמנטציה. כמו כן, כדאי להדגיש כי הטיפול אינו כואב, אלא ישנה תחושה של חמימות ועקצוץ קל בלבד. בסיום הטיפול יש לנקות את הפנים עם מים חמימים ולמרוח סרום לשיקום העור, קרם לחות וקרם הגנה. על מנת להגיע לתוצאה הרצויה, יש צורך להקפיד על סדרה של 6 טיפולים בטווחי זמן של 3 שבועות. 

היפר פולס טיפולי פנים וגוף לטיפול בפיגמנטציה ואקנה

מדובר על טיפול יעיל במיוחד לצורך הבהרת פיגמנטציה הנוצרה בעקבות חשיפה לשמש או גיל. הטיפול יכול לסייע באיחוד גווני העור, ובכך לתרום למראה עור חלק ואחיד יותר. הטיפול מתאים לאזור הפנים, הזרועות, גב כף היד ואזור המחשוף.
בסיום הטיפול יש צורך לשטוף את האזור עם מים חמימים, למרוח סרום משקם ומסיכת לחות וכמובן לא לשכוח מקדם הגנה, במידה והטיפול מתבצע באור יום. חשוב לחזור על הטיפול כל שלושה שבועות, לצורך השגת התוצאה האידיאלית ביותר. חשוב לזכור כי לאחר הטיפול כל האזור מתכהה ומתחיל להתקלף, אך אסור לקלף את הגלד מאחר והדבר עלול לגרום לצלקות. כל התהליך אורך כשבועיים ולאחר מכן האזור הופך לבהיר יותר, מאחר ונוצרת שכבת עור חדשה ובריאה מתחת לגלד. במידה ומדובר על טיפול באקנה, התוצאות יובילו להפחתת התהליך הדלקתי, מיגור חיידקי האקנה וויסות בלוטת הסבום, כאשר יש צורך להקפיד על סדרה של 10-15 טיפולים. הטיפול אינו מתאים לאקנה ציסטי או לאקנה נודולרי.

 

הצערת עור SR

המונח Skin Rejuvenation מתאר מספר יכולות בטכנולוגית לאונרדו. טיפול SR הינו טיפול שנחשב non ablative שמשמעותו יצור חום בשכבת העור העמוקה (דרמיס) מבלי לפגוע בשכבת העור החיצונית.
טיפול הצערת עור SR נחשב לבטוח עם מינימום זמן החלמה ולכן נחשב גם לאהוד בקרב הלקוחות.
הטיפול עובד בשני מישורים לשם חידוש העור:האחד, חימום שכבת הדרמיס והפעלת מערכת החיסון הטבעית.השני, קליטת גלי האור ע”י כרומופורמים (צובענים) הנמצאים בעור באופן טבעי: מלנין, המוגולובין, פוריפירין ועוד. הפגיעה הטרמית מעוררת את המערכת החיסונית וגורמת ליצור מחודש של קולגן מסוג 3 וגליקוזמינגליקן וכתוצאה מכך העור יראה מוצק ,בעל גוון אחיד, וקמטוטים יופחתו.
מהצד השני קליטת גלי האור ע”י הכרומופורמים יובילו להפחתת פיגמנטציה, אריתמה (אדמומיות) ולכיווץ נקבוביות פעורות. וכל זה עם תוצאות החל מהטיפול הראשון. מומלץ לבצע הצערת עור SR בעד 10 טיפולים, תלוי במצב ההתחלתי.
חשוב מאוד במהלך סדרת טיפולים להימנע מחשיפה ישירה לשמש לתהליך אופטימאלי של חידוש העור.

צוות המומחים שלנו לשירותכם לקביעת פגישת ייעוץ או אפילו הדגמה השאירו בבקשה פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[email protected] או חייגו 6104*

השאירי פרטים ונחזור אליך בהקדם

צוות המומחים שלנו לשירותך!

לקביעת פגישת ייעוץ או הדגמה השאירו בבקשה פרטים ונחזור אליך בהקדם

או חייגו 077-51005100

כן! אשמח:)
לעזור לך?
לעזור לך?
דילוג לתוכן